poniedziałek, 19 października 2015

Zaczynam Grę o tron

Niedawno rozpoczęła się moja obsesja na punkcie Pieśni Lodu i Ognia. Chciałam praktycznie zawsze przeczytać tę serię George'a R.R. Martina, ale uważałam, że jeszcze nie jestem gotowa. Z opinii osób, które ją czytały bądź oglądają serial, trochę bałam się, co zastanę w tych książkach. Na szczęście, okazało się, że jest nawet lepiej niż rewelacyjnie.
Miałam okazję usłyszeć prolog (ale nie lubię, jak czyta ktoś inny niż ja) i wtedy Gra o tron zaczęła za mną chodzić. To był taki punkt, który całkowicie zmienił moje nastawienie do tej powieści. Po prostu nie umiałam się na niczym skupić, bo cały czas myślałam o Pieśni Lodu i Ognia. No i w końcu zaczęłam ją czytać. Uznałam, że nie ma sensu się męczyć, bo mi i tak nie przejdzie.

Saga George'a R.R. Martina to temat, na który można pisać i pisać. Temat rzeka. Jak zaczynam o niej mówić to płynnie przechodzę z jednej kwestii do drugiej i mogę nie przestawać. W związku z tym postanowiłam pisać posty o fragmentach książki, rodach, pojedynczych bohaterach i wreszcie o całych powieściach. Te ostatnie jednak będą pojawiać się na pewno rzadziej. Dzisiaj nie zamieszczam żadnych informacji o serii, ale niebawem się one pojawią. Postanowiłam także dodać specjalną kategorię dla Pieśni Lodu i Ognia, bo sądzę, że będę dodawać dużo postów o niej. Przy okazji będę też pisać o serialu, bo też go oglądam.

Niedługo zacznę dodawać krótkie informacje o poszczególnych rodach. Gdy pojawią się już te najważniejsze, wyjaśnię, o co w ogóle chodzi w tej serii. Dużo osób na pewno zauważy braki w mojej wiedzy o Westeros, ale dopiero kończę Grę o tron (pierwsza część serii). Dlatego będę się wypowiadać o rzeczach, które w książce się dopiero pojawiają. Mam tu na myśli: będziecie mogli czytać te posty równolegle z książką. Postaram się także, by były wolne od spoilerów, których, swoją drogą, jest mnóstwo w Internecie. Ja sama poznałam niektóre zupełnie przypadkowo i nikomu tego nie życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS.