czwartek, 11 czerwca 2015

Zwiastun Kosogłosa cz.2

Podejrzewam, że już większość z Was to widziała, ale uznałam, że muszę o tym napisać. Pojawił się pierwszy zwiastun ostatniej ekranizacji Igrzysk Śmierci! Jeszcze dość długo do premiery (20.11.2015 w Polsce), ale twórcy postanowili umilić nam czas oczekiwania.
ZWIASTUN FILMU
Ja już nie mogę się doczekać, zresztą tak jak innych filmów, których premiera odbędzie się w tym roku. Jakąś ogromną fanką tej serii nie jestem. Owszem, lubię ją, ale ostatnia część nie podobała mi się. Uważam, że to jeden z nielicznych przypadków, gdzie ekranizacje są równie dobre co książka.
Jak czytałam Igrzyska po raz pierwszy był maj lub czerwiec, więc piękna pogoda. No, a tu taka ponura i smutna trzecia część. Wiedziałam na jakie książki się zdecydowałam, ale nie myślałam, że Kosogłos aż tak mnie zdołuje. Pewnie mniej mi się spodobał niż reszta, bo czytałam go chyba jeden dzień, a gdy robię w ten sposób, to książka automatycznie staje się dla mnie gorsza, niestety. Jeszcze przez ekranizacje powstała po prostu armia niby-fanów. Oni są na każdej stronie internetowej. Ich obsesja na punkcie tej trylogii (a czasem nawet tylko filmów) staje się potwornie nudna. Przez to mnie ona się przejadła.

Właściwie w rzeczywistości spotkałam niewielu prawdziwych jej fanów. Zaliczają się do nich tylko moje przyjaciółki. Powiem szczerze, że byłam mocno zdziwiona, gdy zobaczyłam w jakim wieku jest większa część widowni na Kosogłos część 1. Tu nawet nie chodzi o to, że film (część, która teraz wyjdzie) i książka momentami są dość brutalne, ale o to, że nie da się jej do końca zrozumieć w młodym wieku. Sama muszę się znowu za nią zabrać, bo ostatnio zdecydowanie za szybko ją przeczytałam, a i tak byłam wtedy sporo starsza od osób, które widziałam wtedy w kinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS.